Näthandel...

Brukar du handla inredning via nätet? 
Jag har faktiskt gjort det några gånger, och jag måste säga att jag tycker det funkar fantastiskt bra.

Anledningarna att göra det kan vara många, ibland vet man vad man vill och kan hitta bättre priser när man använder sig av näthandel, många internetbutiker behöver ju inte ha stora butikslokaler på fina butiksgator och kan således hålla priserna nere. 

Ibland kan det ju vara att favoritbutiken ligger långt från där man bor och då är det ju perfekt att man kan gå in och botanisera hemifrån, och få det levererat till dörren.

Sen kan det ju även vara så att man inte hittar det man söker någon annan stans, internetbutiker med special sortiment.

En sån som jag precis fått upp ögonen för är en butik i Luleå, de har en hemsida med en massa fina prylar som känns unika, fin inredning och mycket en del fina Indiska / Österländska saker som jag gillar och har en del av. 

Bland annat hittade jag en Shiva staty, den hade jag tänkt att köpa när jag var i Kathmandu men fick helt inte med den hem då. 


Hindu-guden Shiva (skaparen och förgöraren, fruktbarhetens gud) som dansar i eld symboliserar renande av universum i förberedelse för Brahma att skapa världen.

Kommentarer

Populära inlägg