Du är ditt eget varumärke...

Måste man vara professionell för att följa sina drömmar?  Svaret är enkelt; Nej, absolut inte! 
När man gör det man älskar, och har sitt hjärta med, då blir det bra, och unikt. När man vågar skapa sina egna drömmar och inte gå efter utsatt ”regelverk” 

Man kan starta i liten skala, ha kvar det jobbet man kanske måste ha för att på sin fritid utveckla sina drömmar, då får man utlopp för det man gillar, och man blir bra på det oxå, tro mig.

Jag har flera vänner som startat så, även jag. En av mina vänner syr kläder, men har ett annat jobb (tills vidare) Det hon skapar är efterfrågat, och hon har tryckt upp fina etiketter med sin logga/namn. 


Även jag syr en del, mest saker för inredning, textiler, kuddar och liknande, och jag använder det när jag har ett inredningsuppdrag. Det ger en personlig touch och blir  ”tailor made” för den som köper mina tjänster. Men nu ska även jag ta fram mina egna etiketter med min namn och logga. 


Ska bli hur kul som helst, och sakerna jag tillverkar blir öronmärkta av mig. Jag gör ju även inredning, så även de ska bli märkta. Det är ju viktigt att skapa sitt eget varumärke, inte minst för sig själv. Så det är ett tips för alla er som tillverkar, skapar och vill genomföra era drömmar. Skapa fritt från hjärtat, men kom ihåg att även värna om ert varumärke. 

Kommentarer

Populära inlägg