Jul tema, 2016 -paketen.

Vi närmar oss julen, och det bästa med julen tycker jag är dekorationerna. Men även här tycker jag att "less is more" och väljer ut en röd tråd eller tema.

Sen finn det en del som vräker på "all-in" och det kan oxå vara en fantastisk upplevelse, man väljer själv :)

Någonting  kommer mina julgåvor att se ut i år.

Natur inspirerade, brunpapper, råa snören och öreter har man använt här, så superfint.
Samma här, men man har använt en grön kvist med små vita blommor på, mistel hade varit väldigt vackert om det är jul


Samma tanke här, men kul sätt att använda snörtet, tänk nytt! Enkelt och ursnyggt tycker jag. Det ser ut som de använt rosmarin...


... men funkar lika bra med en grankvist.


För att skapa fina paket, välj ett tema, mitt val blir naturpapper, och grönska, samt fina snören som lindas många gånger.

Du kan dekorer dina ljuslyktor på liknande sätt, med snören och grönt. Så följer du upp temat även i dekorationen hemma.

Du kan förbereda paketen tidigt men stoppa i örterna / grönska det sista du gör se de håller sig fräscha och väldoftande.

bilderna till collaget har jag samlat från pinterst

Kommentarer

Populära inlägg