Funderar du på att importera / Exportera något?

Har du nån gång varit på resande fot och hittat nån fantastiks pryl som du önskar du kunde få med dig hem? Eller rätt fråga är kanske hur många gånger har du inte varit på resa och hittat ”drömprylen”, den fantastiska hand-snidade trägaveln i Indien, 






vackra Buddhastatyer I Kathmandu, alla gatufynd man kan göra i Barcelona, eller kanske hittar du drömbilen etc men inte kan få med det hem!


Mig händer det ideligen, en av mina drömmar är att faktiskt resa runt i värden och hitta underbara ting som gör underverk i inredningen. Och att jag tar upp Buddhastatyer från Nepal är ingen tillfällighet, jag var där hittade fina handgjorda saker men hade ingen bra kanal ut att få med det hem. Jag vill även resa just till Indien, Bali, Marocko och hitta inredningsprylar. 




Eftersom jag brinner för både resor och inredning så är det mitt drömjobb! 

Det är bara två saker som fattas, det förta är en kanal att få hem prylarna, och det andra ett bra kundunderlag.



Nu har jag fått nys om ett fraktbolag som gör internationella transporter, bilar, styckegods m.m. Kolla gärna in deras sida om du som jag drömmer om att ta med dig något från din resa men att det är för stort för att ta med på planet ;) Där hittar du alla info om ankommande destinationer etc. 

Kommentarer

Populära inlägg