Linne-lycka..

Det är mängder av härliga linne produkter just nu. Och det är inte så konstigt för det är ett underbart naturmaterial som håller sig svalt när det har varit så varmt som det varit i sommar.

Och det är snygg och andas kvalitet. men det kostar oxå, och visst är det bättre att satsa på bra kvalitet, än kvantitet.



Min stora lycka är att jag nyss fyndat på Zara Home, de har en superfin linnevara, 2-pack kuddar i en rosa/grå tunn rand, eller ljusturkos/grå,  de kostar 39.99 €, alltså 400 spänn, men jag fick det för 5.66€ vilket är ett fynd! behöver jag säga att jag köpte 4 förpackningar :)

Så nu sover jag gott och svalt och har pengar kvar i plånboken.

Kanske ett tips, att om du vill ha kvalitet, men pengarna inte räcker till, håll utkik när det är rea, för många gånger kan man hitta super-fynd!



Kommentarer

Populära inlägg