Inspiration för julsäsongen..

 Vill du ha inspiration för hur du ska fixa den absolut bästa julkänslan-stilen hemma kan jag tipsa dej om "Holiday home makeover with Mr Christmas".

Ja, väldigt amerikanskt. Men det finns bra tips att ta till sej från den här Netflix serien. Och framför allt att bli inspirerad. 

För det första, eftersom jag älskar julens känsla av värme och ljus mitt i vintermörkret så har jag redan gått all in. Jag har ALLT klart redan. 




Det har varit klart sen en vecka tillbaka. Jag kan inte få nog, även om jag är minimalistisk i mitt dekorerande, jag har trots allt min stil kvar så inga "plastic fantastic" tomtar i mitt hem. Jag har inga tomtar eller renar över huvud taget. 

Jag satsar på saker som betyder något, mitt önsketräd från Svenskt ten till exempel. Grupper av fina vita adventsstjärnor mycket ljus, belysning och vackra julblommor. Lite extra fina filtar, fällar och kuddar, det funkar för mej. Och inte minst musik!

Men i den här julserien visar de även på hur man kan göra förberedelser själv, med barn eller vänner. Att starta "Christmas season" tidigt att julen är en säsong inte en dag, den 24 december och sen är det slut. 

Så låt dej inspireras. 

Kommentarer

Populära inlägg