2021 har börjat..

Hur har ni det i början på det nya året, och i kylan? Utanför mitt fönster är det grått, kallt och nederbörd, dock inte snö. 

Och hemmajobbet bara fortsätter, även om det är söndag, så är det jobbdag för mej. Men jag gillar det. Pumpar i mej varmt te på ingefära, chili, honung och citron. Bra för immunsystemet och galet gott. 


Jag har även kvar morotskaka från julbaket, så sista biten går i dag.  Men tänk vilket lyxigt liv jag har (kanske du med) Jag har ett hem som är varmt, mysigt och som jag älskar. Jag har mat och dryck som håller mig både frisk och mätt. Jag har jobb, jag har en inkomst och jag är frisk! Jag har allt jag behöver och lite till för att må så bra som det går i Corona tider, vintertider och kristider. 

Jag är en av de lyckligt lottade 💗 och jag är grymt tacksam! 



Kommentarer

Populära inlägg