Att vara i en förändringsprocess

Att vara i en förändringsprocess är otroligt utvecklande. Oavsett om det gäller vårt arbete, vår kreativa process eller personligt växande. 

Det är alltid lika viktigt att tillåta sej att utvecklas, lära mer, skapa en superkraft och våga följa sina drömmer. 


Bilden tillhör Louise Hay, min stora förebild, som inspirerat mej på ett annat sätt. Att våga ändra, att välja att utvecklas, och att tro på sig själv. 


 Min syster berättade för mej sist när vi träffades att hon var såååå trött på mej när vi var små för att jag tvingade henen att möblera om varenda vecka. Och det var inte att flytta några stolar, utan att släpa garderober, skruva isär våningsängar  etc. Vu hade även ett box system från Ikea, som man kunde bygga om i alla oändlighet, vilket jag så klart gjorde. 

Så mitt intresse för inredning, färg, form, och att skapa en miljö där man trivs har jag haft från första stund.Sedan har jag under åren utvecklats, lärt mer, och tycker fortfarande det är lika viktigt att skapa miljöer som vi trivs i, känner harmoni i och mår bäst i.


Kommentarer

Populära inlägg