Harmoni på insidan och runtomkring oss.

Allt hänger ihop!

Att skapa en trivsam miljö, att inreda, dekorera, skapa vackra miljöer där människan trivs, har jag alltid gjort.  Min syster berättade för mej nyligen att ett av hennes minnen från då vi var små var att jag alltid "tvingade" henne att möblera om. Minste en gång i veckan swichade jag om vårt rum. Flyttade garderober, sågade isär vår våningssäng etc. 

Men det är bara en del av det som jag brinner för. Jag har även alltid haft en stark andlig sida, starkt intresse för själen och påverkan av hur långt vi kan komma med mental träning. 

Så inredning är yttre faktorer som skapar balans och harmoni för själen. Men jag har i flera år jobbat själsligt. Nu startar jag ett konto på Instagram för tarot, affirmationer, astrologi, nummerologi. Och på youtube har jag mina guidade meditationer. 

Det räcker inte att skapa oss en fin atmosfär runtomkring oss om vi inte även mår bra inuti. Allt hänger ihop. Vi behöver harmoni både på utsidan och insidan. 





https://www.instagram.com/tarot_tolkning/




Välkommen att följa mej om du vill 💞

Kommentarer

Populära inlägg