Drömmar går i uppfyllelse!

 Äntligen! Visst är det underbart när drömmar blir verkliga. En av mina drömmar har varit att göra en yoga lärare utbildning på"Schools of Maldives". Men eftersom Pandemin har satt stopp alla de möjligheterna, så fick jag beskedet att NU händer det. 







Jag vet inte om det är tredje eller fjärde gången gillt. Men nu är äntligen allt satt. Så nu känns det verkligen som att nu blir det av, och jag är så taggad!

Det är alltid bra att skapa nya mål, drömmar, det i sig ger en underbara känsla, att våga känna efter, drömma och skap sin egen framtid. Sen, som för min del nu, har jag några månaders väntan & längtan och förberedande tid att njuta av. Och sist men inte mins själva händelsen i sig. 

Sen har jag en ny härlig kunskap till mitt liv 💓 Jag är så tacksam!

Kommentarer

Populära inlägg