Rosa + Guld = Sant!


Jag älskar rosa och guld, och har det i mitt hem, sådär lagomt mycket att fortfarande känns fräscht och inte som något överpyntat prinsessrum.

Det ska vara vuxet, genomtänkt och med klass.



Den här typen av stolar, fotöljer ser man lite varstans nu, ascoola och superläckra tycker jag. Här i en kul mix och med cafebord och stilistiska lampor som grupperas i 3 och 3, i olika höjder. Jag skulle kunna tänka mig en av dessa stolar i mitt sovrum, eller varför inte en walk in closet.


Underbara designklassiker. Arne Jacobsen är en av mina skandinaviska designers, och både ägget och svanen står på min önskelista. Här i uppdaterade rosa med guldstativ. Enormt coola, snugga uppdaterade för både den trendige och den som kör säkra kort.

Bilder:Pintserst 


Kommentarer

Populära inlägg