Kan själv...


Jag jobbar mestadels hemifrån, vilket jag älskar. För mig är det en lyx att kunna bestämma mina egna tider, och vilka uppdrag jag ska ta till mig, eller välja bort.


Eftersom jag har mestadels kreativa uppdrag, det kan vara allt från målande, skapande, skisser, trendspanar, nosar upp nya influenser och självklart tar inredningsuppdrag. 


Jag fotar en hel del och gör egna bilder som jag använder mig av i mina inredningsuppdrag och / eller använder jag bilderna som underlag för målningar och inspirationspresentationer.


 Allt detta är möjligt att klara själv med några få bra verktyg. Och ibland kanske lite inhyrd hjälp.


Det jag absolut inte kan leva utan är så klart dator, kamera, mobil och ett bra Wi-Fi.
Sen kommer skrivare, ljuslåda och skärapparat. 
Jag skapar som sagt inspirations underlag, bilder, visitkort om så behövs, och massa annat kul som har med kreativt uttryck att göra.


Det viktiga är att låta inspiration flöda, att ge sig tid, och att sedan se till att få utlopp för det. Spelar ingen roll om det är genom pensel, kamera, penna eller skapande med händerna eller digitalt. 


Jag älskar att ha min egen frihet! 

bilder:Unsplash


Kommentarer

Populära inlägg