Ikea katalogen på väg...

Jag undrar hur många år man sett fram emot deras katalog, och fortfarande gör det!
Det är alltid lika kul att se vad som är nytt, vart deras stil pekar mot och helt enkelt kolla in läget.

Nu ligger fokus på sovrum, förvaring och badrum.  Med andra ord platser där man laddar batterierna, njuter och kopplar av. 



Sovrumsinspiration för de flesta stilarna...


Ikea är mästare på förvaring, har alltid varit och kommer nog alltid vara. Jag ska själv sticka dit i veckan och införskaffa fler boxar efter att ha börjat anamma Mari Kondos viktekniker, vilket är grymt kul eftersom det blir så bra och överskådligt. men så är jag oxå en förvarings-nörd.



Den här dusch-kranarna  köpte jag i vintras, och jag är helnöjd! För övrigt massa smart & snygg förvaring.

Bilder:IKEA


Kommentarer

Populära inlägg