Nymånens kraft....

Månens kraft påverkar inte bara ebb och flod, det tror jag de flesta är med på. Många känner sig oxå påverkade vid fullmåne, men tänker kanske inte så mycket på nymånen.
När månen är ny ska man fokusera på det man vill dra till sig, det man vill ha mer av. Med andra ord det man vill ska växa till sig. Så mitt tips är att försöka att vara uppmärksam på dina tankar under denna tiden. Undvik negativa tankar, eller tankar på det du är rädd för, det du tänker på drar du till dig mer av.
Visualisera på positiva önskningar & händelser, skriv gärna ner på en lapp några önskningar du har. Tänk på att du uttrycker dej positivt, istället för att säga jag vill bli av med ekonomiska bekymmer, så säger du till exemplet “Jag har alla pengar jag behöver, och mer”! Skriver du ner det på en lapp som du ska ha nära dig, i alla fall första kvarteret. Du kan med fördel ha lappen under kudden när du sover.

bilder: Unsplash / google 

Kommentarer

Populära inlägg