Fixa om hemma...


Jag gillar att fixa och förändra mitt hem. Att ha några basmöbler som är grunden i hemmet. 


Att välja kvalitet på dem, för att sedan ändra utseende med hjälp av trendprylar, färger, kuddar och accessoarer m.m rekommenderar jag starkt. 



För då behöver det inte kosta skjortan att förändra och förnya. Dock behövs en slant för att inhandla ett bra grundmöblemang, men frågar du mig är det värt att kanske till och med ta ett privatlån om du inte har en budget för detta. En annan inte helt oviktig aspekt att satsa på kvalitet istället för kvantitet med tanke på vår natur.





För när du satt grunden behövs inga större investeringar för att uppdatera ditt hem och hänga med i de olika trenderna som ger i alla fall mig massor av kreativ stimulans. 

Ytterligare ett sätt att förändra som inte är alltför kostsamt är att måla om. 




Färg ändrar verkligen känslan och upplevelsen av ett rum, och med samma möblemang så skapar du helt olika rumskänslor. 



Kommentarer

Populära inlägg