Snart, IKEA+Hay=Sant!

Det är väl inte många som missat höstens heta samarbete mellan mellan HAY* och IKEA, nu äntligen börjar det bli dax, 6 oktober släpps den omtalade kollektionen, Ypperlig. 

Bilder har släppts och många har publicerar, skrivit och framför allt, väntat...

Jag har markerat dagen i min agenda, och kommer hänga på låset, var så säker.





Snygg, tunn ledlampa med touchdimmer står på min önskelista...




Snygga kuddfodral i härligt höstig matchande mönster- och färgställningar förhöjer vilket rum som helst.




Snyggaste bäddsoffan måhända. Nätt stilren och  bra komfort, ännu en av mina favoriter...




Jag har hittat massor av fina ting som jag ska spana in och ta en närmare till på, var det någon som sa att hösten är tråkig? ;) 

* Köpenhambaserade företaget Hay grundades 2002. Deras fokus ligger på att skapa möbler med känsla för modern livsstil det är en sofistikerad, stilren, estetisk stil kombinerat med funktion. Vilket passar väl in i IKEA-tänket. 
De söker sin inspiration från bland annat  arkitektur, mode och konst.



Kommentarer

Populära inlägg