Räknesticka eller utvecklat webb-system...

Hör du till dem som tycker att allt var bättre förr? Jag för min del gör det inte! jag tycker att saker och ting blir lättare och smidigare med hjälp att teknikens utveckling. I dag finns nästan ett utvecklat datasystem eller programvara för allt.

Man kan ha kolla på det mesta, och få hjälp med enkla uträkningar och kalkyler, även över gränssnitt.
Bättre förr, eller?


Man får klara svara direkt, oavsett vilken produkt det gäller, bara man för in alla faktiskt fakta och relevanta nyckeltal. Det finns till och med utvecklade webb-system och tjänster som  har koll på dina kostnader, speciellt för företag är det en stor hjälp. Okey, nu kanske någon tycker det är komplicerat, men det finns ju program för det att ta till hjälp och även hjälp och utbildning från den man köper programmen ifrån. Sen är det bara att köra, allt är mycket enklare när man väl har klarat av uppstarten, inloggen och programmeringen.

Låter det forfarande krångligt? Ta hjälp, och lär dej ett nytt sätt, i långa loppet blir allt så mycket lättre. För mig har den tekniska utvecklingen lett till frihet, jag kan sköta mitt jobb lättare, nå kunder med enkelhet, och faktiskt jobba från vilken plats som helt på jorden bara det finns wifi uppkoppling. 

Kommentarer

Populära inlägg