Vad står högst upp på din önskelista?

Julen står för dörren och med det oxå allas önskningar om julgåvor. Vi håller just nu på i min familj att skriva ner våra önskelistor, och det är inte helt lätt. Man vill ju ha rätt sak /saker.

På min lista är det tre kategorier som dominerar.
  1. Kläder
  2. Smink / kosmetik / vårdande produkter
  3. Inredning


Mina önskningar är nog ganska lik många andras, förutom att jag tror tekniska prylar kanske ligger på topp av Svenska folkets önskningar, men jag har haft lyckan att införskaffa mig ny Iphone och dator redan, så jag har haft ett lyckosamt år.
Men allt detta handlar om livstil, mycket yta, javisst. men kläder & skönhet hänger ihop, även hemmet är en spegling av vilka ”vi vill vara” 


Så min stora önskning i år är en Michael Kors väska, ja vet, jag är lite sen, de flesta har redan slitit ut sina :) men jag vill ändå ha en i svart. Perfekt till de flesta tillfällen och de flesta outfits. jag vet att skönhet kommer inifrån, men det sanningen är att prylar jag gillar verkligen ger mig ett välbehag. Jag kan bli extremt nöjd med vissa prylar, och jag kan gå och kolla på dem och känna tacksamhet för saker som jag lyckats skaffa mig. Och det är precis en sån känsla jag vill ge bort i julgåva -och få! 

Kommentarer

Populära inlägg