Louise Hay...

En av mina stora förebilder, Louise Hay gick nyligen bort vid 90 års ålder. Denna kvinna har inspirerat mig massor, att tro att man kan klara allt, att aldrig sluta att lära sig.



Jag tror faktist att det är så att man blir gammal för man sluta att lära sig saker, inte att man inte kan läras sig för man är gammal, fattar du ;)

Louise Hay hade ett tufft livs om barn, ung och som kvinna, men skrev sin första bok som 50 åring,tog diverse datorutbildningar vid 70 och bestämde sig för att lära sig dansa Salsa vid 80, och massa annat däremellan...  

Hon är min förebild, och jag ger henne som förebild till andra som inte tror de kan, att de är för gamla, för svaga, för dåliga, etc etc... man kan allt man vill!

Och mitt tips är absolut att kolla in mer om underbara Louise Hay, en fantastik kvinna, vars teknik och klokhet kommer leva vidare genom många. 

Kommentarer

Populära inlägg