X-mas 2012


Här kommer fler inspirationsbilder inför jul 2012. Är man lycklig att ha en öppen spis så är lyckan fullkomlig. På superenkla sätt kan man skapa en härlig julkänsla. De stickade puffarna är helt underbara. Kransen med ljusslingor är lätt att fiax själv, och är enkel men starkt julindikerande.
Vacker julträd. Att inte ha mer dekoration än så ger det karraktär tycker jag. Hur man fixat foten /hållaren till trädet är super vackert! Enkelt, minimalistiskt , vitt ,vackert och frostigt!
Underbar känsla i denna bilden. Med få enkla medel får man en julkänsla, jag gillar mottot, "Les is more" än överdekorada rum som man knappt kan andas i, eller att inredningen tar överhand från personerna som vistast där.
Finaste juldekorationen gör du själv. Här har de valt typiska  pepparkas-form-figurer i naturfärgat tjockare papper, men det hade lika gärna kunnat vara hjärtan, stjärnor eller varför inte renar i vitt (eller annan färg)
Helt underbart vacker! Kul ide´som man kan ta efter på annan plats om man nu inte har dessa vackra fönster. Eller om man har annan avikande detalj i sitt hem som man kan forma och ta fram det speciella i. Det är det som gör ditt hem unikt och personligt. Låt dig inspireras, sen förvandla det till något personligt hos dig.
Helt underbar ljusdekoration. även denna gör man enkelt själv. Hård ståltråd som du formar till, grönt ris av ex.vis buxbom,grenar, eller varför inte mossa, en ljushållare, tex en gammaldags jul-ljus -hushållare med klämma funkar finfint.


Samtliga bilder har jag hittat på internet,  jag plockar bara ihop den stil, jag gillar i detta inlägg!

Kommentarer

Populära inlägg