Rottingtrenden...

Har du hoppat på rottingtrenden? Rotting är ett naturmaterial och ändrar färg precis som kläder eller tex trä. Det ger en genin förädlad känsla. 

Nu ser vi rotting dyka upp lite var stans, och visst känns det kul att man har dammat av och tagit fram det materialet igen. 

no 18 Michael Thonet



no 14 Michael Thonet

Designklassiker av  Michael Thonet de känner nog de flesta till, och har varit riktigt helt under de senaste åren igen.  Jag har en blandning av svarta stolar, men saknar denna, så jag ska nog tillföra en eller två no 18, så blir det perfekt. 


Zara Home
Zara Home har en snygg loungemöbel med genuin känsla i sin nuvarande kollektion...


H&M
...precis som H&M har en liknande variant.

H&M


Ovanstående bilder är några av de fina rotting artiklar H&M har, det vägghängda skåpet ska jag se om jag kanske kan plocka bort bakstycket och göra om det till ett skydd för mitt proppskåp, det hade varit guld att få bort det fula "monstret". 

Ellos


Sänggavel från Ellos..

Sugen på rotting? Det är ett långlivat material som bara blir vackra med åren. Vill man inte blanda in för mycket för att du tror du kommer att tröttna på det då väljer då någon mindre inredningsdetalj som bricka eller annat som är lätt att byta ut när vill byta stil igen. Eller satsa helt enkelt på en klassiker., oavsett stil, trend mode så kommer den allttid hitta en plats där den passar in i ditt hem. 

Kommentarer

Populära inlägg